23 Kasım 2015 Pazartesi

Clixsense ile İnternet Üzerinden Para Kazanın - Videolu Anlatım

clixsense

Clixsense PTC siteleri arasında en tepede diyebileceğimiz, 2007 yılından bu yana başarılı bir şekilde devam eden ve şimdiye kadar hiç bir konuda sorun yaşamadığım ptc sitesidir. Sadece uzun süredir devam etmesiyle değil diğer ptc sitelerinden farklı özellikleri bulunmasıyla 1 numara denmeyi hak etmiştir.

Clixsense Kazanç Yolları:

  1. Reklam Tıklayarak,
  2. Anket Doldurarak,
  3. Taskları yaparak
  4. Offerlerı yaparak,
  5. ClixGrid oynayarak,
  6. Referans tıklamalarıyla,
  7. Yarışmalar ile.
Clixsense içerisinde  7 farklı kazanç yöntemi mevcut. Bu kazanç yöntemleri hakkında daha fazla bilgiyi aşağıdaki videoda bulabilirsiniz. Tek bir şey hariç. Videoda yarışmalardan bahsetmeyi unutmuşum. Clixsense içerisindekı yarışmalar taklar ve refler ile ilgili. Haftalık en çok task yapan  kişi arasında 100$ paylaşılıyor. Aynı şekilde en çok referans toplayan kişilerde bonus ödül kazanıyor.



Ödemelerinizi Standart üyeler 8$'a ulaşınca, Premium üyeler 6$'a ulaşınca Paypal, Paytoo ve Payza hesaplarınızdan birine alabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Ben cliksense yi denemiştim ama ilk başladığı yıllarda sonra devam etmedim. Bende sorun yaşamadım aslında bu işleri yapmak isteyen arkadaşlara önerebilirim

    YanıtlaSil